<body> archive tagboard affiliates profile
Asma Hamid's blog for 2008.
Please redirect and relink or retag to http://www.iztele.blogspot.com




23 September 2008 | SHITcrapping.CRAPshitting. Eps1
0 Comments / 10:29 pm

Okay.
No introduction.

-SIVIK-
Yesterday, we had sivik. We was laughing but i can't remember why.
-Literacy-
Teacher can't stop saying 'Asma has done 2 pages already' when i only done half a page.
And then some guy said 'dia kan nak jadi reporter.'
I do? sejak bila saya kata saya nak jadi reporter?
Saya nak jadi lawyer aka loya buruk or engineer.
Dua2 kerja itu dapat banyak duit.
So bila dapat banyak duit saya boleh bersedekah.
:D

-EPISODE 1 of SHITcrapping.CRAPshitting.-

Dimulakan dengan Bismillah, disudahi dengan alhamdullilah.
So,
Bismillahirrahmanirrahim

SONG
Mahfuzah, Mahfuzah,
she took me money to Venezuela.
The money was under my bed,
under my pillow, beneath me head.
But Mahfuzah,
She took me money to Venezuela
-NAIMI.

MyFriends
Saya tidak suka melipat baju tapi terpaksa. Kawan rapat saya bernama 'Washingmachine' dan 'Dryer'. Mereka sentiasa taat dengan kerja mereka iaitu membusykan hidup saya. Kawan rapat saya lagi satu bernama 'Computer'. Computer selalu melepak dengan saya, sampai Buku pun jeles. Ah, Buku ini pun kawan saya, Buku ini baik tetapi entahlah nak cakap apa.
-ASMA

Randoms(Myspace)
Saya sekarang akan mengetype dalam bahasa melayu. Saya seorang yang agak rajin di sekolah tapi pemalas di rumah. Saya punya Bahasa Malaysia tidak bagus walaupun dapat 'A' untuk penulisan masa UPSR. Saya telah dianugerahkan dengan 'B' bagi kertas pemahaman saya dalam UPSR. Bak kata ayah saya 'Reti tulis tetapi tak faham'. Markah UPSR saya tidak memuaskan, oleh itu, saya akan bekerja keras untuk mendapat markah PMR, SPM dan lain-lain yang memuaskan. Fikiran saya bersih tetapi kotor sikit kerana saya terpengaruh dengan budak-budak 1Gigih. Saya pengakap dan bangga walaupun hari itu pengakap memalukan diri dalam perbarisan. Saya rindu akan rakan-rakan yang saya telah kenali di Manchester dan SMK Section 5. Saya tidak sabar untuk RAYA. Tidak boleh bersabar kerana tahun lepas saya punya raya tak best mana. Raya tahun lepas agak membosankan. Saya ingin akhiri 'crap' saya dengan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA aka HAPPY EID MUBARAK.
-ASMA

Asma:
So that was the 1ST episode ever of SHITcrapping.CRAPshitting.
And the 2ND episode is coming your way.
So stay tuning in with http://absoluteloud-ness.blogspot.com
So back to you LOLA.
Lola:
And that was Asma, reporting live from her house.
*APPLAUSE*

/ a loud introduction

Yelling, best view on Firefox!
ablogfullofnoise,
silent noises,
magicalnoises,
thatcanonlybeheardbybrains,
readloudpost, readloudnightmares.

/ open your eyes
See those letters on the left side of this text,
try clicking on 'em.
If you have extra time, click
tagboard and profile two times,
you will be in a little surprise.
Go on, you know you want to.

/ too loud